W niedzielę 4 grudnia technicy z PKP Energetyka z pomocą pociągu sieciowego zakładali sieć trakcyjną nad naprawioną częścią toru.
We wtorek 6 grudnia chrzanowską stację odwiedziła lokomotywa SM42-1048 z wagonami do przewozu tłucznia. Na torze, na którym 1 grudnia wykoleiła się węglarka pracowały pociąg sieciowy, podbijarka torowa oraz maszyna, która prawdopodobnie służyła do równomiernego rozprowadzania tłucznia po torze. Tor został naprawiony, a pod pokłady został położony nowy tłuczeń.
Od 7 grudnia ruch pociągów jest już prowadzony normalnie po obydwu torach. W dniach 1-7 grudnia ruch pociągów odbywał się po torze 2. Pociągi jadące w kierunku Wieliczki podjeżdżały na tor przy peronie 2; pociągi które zmierzały do Oświęcimia były podstawiane na tor przy peronie 1, a następnie kierowane na właściwy tor przy wyjeździe ze stacji.
Poniżej kilka fotografii z dnia 6 grudnia.
Widoczne prace prowadzone na torze nr 1.
SM42-1048 z wagonami do przewozu tłucznia.
Pociąg REGIO do Oświęcimia przy peronie 1.
Mijanka pociągów przeciwnych relacji na stacji w Chrzanowie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz